Kbrrrrr Kızım 7 ay 11 günlük ve 6 aylık olduğundan bu yana meme+mama ve ek gıda devam ediyoruz.Akşam 9-10 gibi uyur ve 1 kez uyanır ondada memeyi ağzına alır ve uyur emmez bile sabah kurulmuş alarm gibi 5 gibi kalkar ve daha da uyumaz.Gece mama vermemem gerektiğini doktorumuz özellikle belirtmişti ve kızım gece mama hiç alışkanlık haline getirmedi.Doktorun haklı 2-3 kez çok fazla,alışkanlığını değiştirmelisin🥰🌸