Kızlar bizde 7 ay 15 günlük olduk gece düzenli olarak 3 saatte bir emiyor o kalkmazsa ben uykusunu bolmeden emzirip yatırıyorum uyanıkken memeyi almıyor gündüzleri sağım yapıyorum bende bari gece emsin hem sütüm azalmas mantığı ile gece mutlaka emziriyorum kilosu 9700 günde ortalama 2 öğün de ek gıda yiyorr ama gece içip yattığı süt yarıyor kızıma mama olsa vermezdim gece ama anne sütü aldığı için gece emmesini bırakmayı düşünmüyorumm ins hata yapmıyorum dur