Kbrrrrr benim kızım da 7. Aya girdiğinden beri akşam 10 gibi bi kase hipp pirinçli kaşık maması yiyo biraz keçiboynuzu pekmezi özü ekliyorum öyle uyuyor. Gece 2-3 gibi biberon maması yapıyorsun ama almıyordu kafasını çevirip ağzını kitliyordu uyurken ben de vermiyorum artık sabah 8 gibi kalkıp o zaman içiyor formül sütünü, 2 saat sonra da kahvaltı zaten. Aşağı yukarı 10 saat yemiyor gece daha rahat uyuyor.