Kızlar bugun kontrole gittik mamaya kendi kafama göre başladım ve emmeyi bebeğim tamamen bıraktı. Gece 2 veya 3 kez mama verdiğimi söyledim. Vermemem gerektiğini söyledi ama bi bebek 10 saat nasıl aç kalsın aklım almıyor. Mama sindirimi zor reflü yapar anne sütü alsaydı sorun yoktu diyor. Siz nasıl yapıyorsunuz doktorunuz ne diyor, kaç kez besliyorsunuz, Gündüz verdiğiniz miktarda mı mama hazırlıyorsunuz geceleri de lütfen bilgilendirir misiniz