Kbrrrrr 4 buçuk aylık gün içinde 3 saatte bir gece 1 gibi yatmadan içiyorlar bi de 5 gibi kalkıyorlar yani uyuduktan sonra sadece iki kere içiyorlar bi problemde yok yAni bir aydır böyleyiz gelişimleri gayet iyi. Zaten acıktığını biliyorlar artık acıkmadıktan sonra uykularını bölmenin anlamı yok bence ki derin uyudukları için bazen istemeseler de verip yatayım diyorum aşırı az içiyorlar bi anlamı olmuyor. Ve gece 150 160 veriyorum şuan . Bazen 120 bazen verdiğimin hepsini içiyorlar acıkma durumuna göre .