Bubu Ben de sizin gibi düşünüp sordm hemsireye böyle olması gerekiyor dedi yaptırdık ve hiç bi sıkıntı yasamadık sükür ki ateşi bile cıkmadı. Umarm sizinde öyle gecer
Deletedmom0031 BaHarun uykuluyuz bugün sürekli 😂 ateşi yok çok şükür ama verem aşısını perşembe yapcaz dediler rota virüs aşısını da sipariş verdim onuda yaptırcam perşembe günü 🤗
Furkansmomy [bilinmeyen] canım sünneti naptın? 🙄🙄ben hala onu düşünüyorum napcam nasıl dayancam diye 😂 ocak ayında sünnet olcaz biz
ada0965 Deletedmom0031 yarin ben de 2.ay asisi yaprircagim bana da öyle dediler 1 tane aşı daha sonra yapılacak dediler niye acaba???
Deletedmom0031 BaHarun haberlerini bekliyorum o zaman geçen hafta eve calpol almıştım hazırlıklı olayım diye gerek kalmıcak sanırım Maşallah keyfi yerinde 🤗
Deletedmom0031 ada0965 bende bilmiyorum ama böyle daha iyi oldu iki bacaktan oldu şuan perşembeye kadar ağrısı geçer koluna yapılacak son yapılacak olan
BaHarun Deletedmom0031 yaptırdik canım aşıyı ayy yavrum nasıl agladi disarda bekledim ben 😂 simdi eve geldik diğer aşıyı da cuma yapayim dedi
Mayasu BaHarun bizim dr umuz igneye gitmeden evde bir cay kasigi calpol ver dedi. 6 saatte bir 3 kere verdim. atesi yukselmedi ama ilk gece malasef hic uyumadik huzursuzdu ikinci gune rahatladik