BaHarun Papatyam yazik ya 😅 insallah biz de de ates olmaz cnm simdilik korkum o 😪 peki onerecegin ates düşürücü var mi calpol fln dışında
DerenGrkemYetiker [bilinmeyen] 1er tane bacaktan, 1 koldan yaptı doktorumuz diğeri ağızdan evet çocuk felci.
Elifasel BaHarun valla bizde 2. Ay asisi huzursuzluk yapti 2. Ay asisi ise ne ates ne huzursuzluk hicbisey yapmadi korkma yani
Deletedmom0031 BaHarun ben koşa koşa gidiyorum biraz gaddarlık var sanırım 😂 ben aşıdan iğneden hiç korkmuyorum İnşAllah bebeğimde bu konuda anasına çeker😂
anneogretmen Bizde aynı anda yaptırdık öyle yapılması gerekiyormuş.Ateşimiz oldu.En yüksek 37,5 dereceyi gördük.Fitil kullandım 2 kere sonra düştü.Biraz huzursuzlukta yapıyor tabi.Hep memedeydik o gün.Ama 2. Güne geçiyor.Şimdiden geçmiş olsun.