Aras61 BaHarun canım yaptıım bende hiç birşey olmuyor ne ateşi cıktı ne bir rahatsızlığı korkma benimde ilk bende ilk senin gibi düşündüm ama ağrısı bile olmuyor emin olabilirsin
BaHarun Aras61 ben de simdi yaptirdim canim eve geldik inşallah bisi olmaz 💕 diger aşiyi da cuma yapacak
BaHarun Deletedmom0031 yaptırdik canım aşıyı ayy yavrum nasıl agladi disarda bekledim ben 😂 simdi eve geldik diğer aşıyı da cuma yapayim dedi
Eylul2018 BaHarun paranox fitil ver yarım aşıdan önce bişey olmaz. Ben öle yapıyorum aşı vurulmadan yarım saat önce yarım fitil günümüzü normal geçiriyoruz
Nnzhktt Sarem80 ben çok ağlarsa fön makinasını açıyorum onunla sakinlesiyo ayakta hafif hafif sallayarak emziriyorum iyice mayışana kadar denemişsindir bunları belki ama fikir olsun dedim 🤗