Deniziincani Esrabaybgn ilk 10 gün atağı hisstmedk fazla böyle giderse oh ne ala dedim ama sonra ki 15 gün atağı dibine kadar anlttgm tüm sikaytlrle geçirdik son on beş gün ise bir gün iyiyse iki gün atak etksni gostriyordu son üç gün yawastan normale donmue başladık 🤯
baturalpim Sineemmm2 4 ay 4 gunluk bugjn kontrolumiz vardi gittik doktora asilarimizi olduk simdilik bi sikintimiz yok. Oturma konusunda doktorumiz kucaginds oturur pozisyonda olabilir ama destekli vrya desteksiz oturtma 6. Ayda oturmali dedi. 4. Ayda artik babasini taniyomus tam olarak oylr soyledi 😊 salya ve terlemede artis olacakmis bu aydan sonra genel olarak bunlar konusuldu ☺
Sineemmm2 baturalpim o zaman hiç sağlık ocağına gitmeye gerek yok burda daha çok bilgili insanlar var keşke aşılar evde olsa hiç gitmesek kiloyu da evde tartıyoruz boyuda 😂
Dragonannesi Sineemmm2 hangi kemiği batacak inanmayın Allah aşkına, çocuk oturmak istiyor.. lütfen şu videoyu bulup izleyin..
Dragonannesi Arasannesi 2-4 ve ya 3-5 oluyor bildiğim kadarıyla biz ilk doz 2de yaptırdık 2.dozu 4.ayda yaptıracağız
Arasannesi Dragonannesi anladım.bıze aıle hekımlıgımız 3.ayda yapılır dıgerı de 5 te yapılacak dedı bende sadece oyle oluyor sanmıstım
ZehraSara Merhaba kizlar, benmde bebegim 4 aylik ve bikac gundur gece cok uyanmaya basladi. Atak doneminde aynisi olup sonra gecen varmi? Bundan once en fazla 2-3 kere uyanip emer devam ederdi simdi saat basi uyaniyor
Sineemmm2 delibirhatun damaklar beyazları 2 tane inci gibi dişler gözüküyor huysuz salyaları akıyor ateşi vardı ilk zamanlar sürekli eli ağzında ağlıyor bende şüphelendim baktım diş 🦷
Sineemmm2 55eren55 kesinlikle canım bile bile çocuklarımda kötülük yapamayız ne olursa olsun valla alıcam ne kadar pahalı olursa olsun ondan kıymetli değil
baturalpim Yasamasebebim neler yapabiliyor bebeginiz. Benim.oglum saga sola donuyo ama tam donmedi daha yuzustu kalmaktan nefret ediyo :)
Yasamasebebim baturalpim kizim da yüz üstü durmayı sevmiyor 😅 kafasını kaldırmaya çalışıyor oyuncakları tutuyor bi kere de yüz üstü duruyorken sırt üstüne döndü ama nasıl yaptı inanin hatırlamıyorum 🤣 ayaklarını kaldırıyor ya sağa ya sola deviriyor kendini 🤭
Esdoel Sineemmm2 4 ay 19 günden sesleniyorum gelme sakın 😂 uyku gündüzleri 1 2 saate düştü oda parça parça normalde günde 3 defa yatardı 2 3 saat uyurdu yani toplam 6 7 saat ama şuan nooo😂 birde bizimki dönüyor geri geri sürünüyor koltukların altından buluyorum cigligiyla,🙄
Sineemmm2 Esdoel uyku sorunları bizimde başkadı çığlıklar havalarda uçuyor en son apartmanda atacaklar bizi 😂 dönmelere başladı koltuğa yatırınca yastık koyuyorum yanına oyuncaklarına kızıp atmaya başladı her gün yeni şeyler öğreniyoruz bi yandan çok güzel basende çok zor gerçekten 😐
Esdoel Sineemmm2 tek cocuksa o kadar zor olmuyor ama benim 3 yaşında bide kızım var inan gece 3 4 saat anca uyuyorum
MustafaKemal19 Sineemmm2 4. Ayı geride bırakmak üzereyiz şu atak dönemi beni de çok kaygılandırmıştı fakat ben bi zorluk görmedim sizi bol bol sesli neşeli kahkahalı eğlenceli mutluluktan ağlamalı evlat sevgisini nirvanaya ulaştıran ve Rabbime sürekli şükretmeli dönem bekliyor (tabii ki her anına şükür) ben 4. Ayı çok sevdim gaz sorunumuz eskisi gibi değil mesela hee birde muhteşem tükürükleri unutmamak lazım 😍 ayrıca her bebek farklıdır belki oğlum uysaldı biz o yüzden sıkıntısız atlatıyoruz.. Allah bütün bebişlere sağlık versin 🤲
Sineemmm2 MustafaKemal19 ne de güzel anlattın şiir gibi heyecanla bekliyorum o anlarını 🥰 rabbim korusun yavrularımızı