Sineemmm2 sizi korkutmak değil niyetim ama dördüncü ay kabus gibiydi bizim için dört kişi zor oglmu sakinlestirebiliyordk sürekli ağlıyor hicbirseyden memnun olmuyordu tüm uyku duzenmz alt üst olmuştu on dk uyursa sukrediyorduk meme reddini söylemiyorum bile ikinci ay asisndan sonra hiç çıkmamıştık dordncu aya kadar bizi hastnlik eden atak sonuç atak 🤯 kafayı yemek üzereyken atak bitti we biz normale dönüyor çok şükür size bu ay için tawsiyem sadece sabırlı olmanz. Hepsi geçecek mutlu günler 🙋