4 ay bana mı yaradı yoksa sadece 🤪 normalde bebeğim o kadar mızmız ki son sürekli kucakta durmak istiyo ve devamlı ağlıyodu (karnı tok,altı temiz) gece uykularımız çok güzel eğitimdeyiz şuanda ama gündüz zaten çok uyumazdı parça parça ama şuan gündüz uykusu biraz daha iyi gibi sanki çok fazla mızmız değil 🤩 atak dönemlerini hep kötü geçirmiştik ama belkide daha tam atak dönemine gelmedik bilemicem güvenemiyorum bebeğime 😄 4 ay 2günlüğüz buarada