Ozge-aman gece gündüz ayrımı yaptık biz ilk günden sizde deneyin isterseniz faydasın görürsünüz belki. Gece kesinlikle ışık açmadık, fazla sevmedik, piş pişlemedik, yanında sesli bile konuşmadık sadece mamasını verdik ihtiyaclarını karşıladık uyuttuk, gündüz ise yanında bilerek sesli konuştuk sese alışsın diye, beşiğini camın önüne koydum ışık aldı, oynadık ettik vs. Az biraz onun faydası oldu sanırım ama çok erken uyanıyor işte