Ozge-aman
40′ımızı yeni doldurduk 43 günlüğüz. İlk iki hafta tabiki de kabus gibiydi, bebeğin dünyaya alışma süreci, benim annelikle tanışmam ve adaptasyon sürecim derken, baya korkunç geçirdik 2 haftayı. Sonra bir anda kendiliğinden bir düzen oluştu. Gündüzleri de gayet uyuyordu ama geceleri blok halindr uzun uykular uyumaya başladı. 10 gibi yatırıyorsam 3-4 e kadar uyanmadan uyuyor. Zor bir gece geçirmişsek, uyku saati 12yi bulmuşsa sabah 5-6 ya kadar uyanmadan uyuyor. Bazen bir kere bazen iki kere beslenmeye uyanıyor, beslendikten sonra hemen uykuya geri dönüyor. Sallamadan uyutuyorum, yatağına yatırıyorum emzik ve pış pışla uyuyor. Yalnız bu aralar gündüz uykuları biraz sıkıntılı, isteksiz. Ama geceleri güzel uyuduğundan çokta sorun etmiyorum bu durumu.