Bizde tam 31 günlük olduk bu gün gercekten cocuk bebek büyütmek zormuş hep emmek istiyor tam bir dalamıyor uyutuyorum gündüzleri artık ayagımda sallıyorum emzirdikten sonra bazende meme de uyuyor yarım saat uğraşıyorum uyusun diye tam uyuyor 5-10 içinde kalkıyor 😑😑😑 ana kucağı aldık daha yatıramadım cıngarı basıyor babayı atırdık yataktan benle yayıyor bebek artık biraz olsun düzene girelim birde ev işleri oluyor uyusunda evi toplayalım ama nerdeee valahi kadın tutmak gerek uykusuzluk bir yanaa 😩 neysee genedeee allaha şükürr sağlıklı sıhhatli bir bebegimiz var bunlarda acı tatlılarımı olsun ☺️🤪