Ygz30 Biz de yeni oldu iki gün oldu.Bizimkii dikişşiz pansumansız klamplı oldu.Sadece pipisi uyuşturuldu.Ağrısız oldu.Sadece işk çişi yapınca ağladı o ladar dolven ve calpoş şurup verdik ilk gün.kremi var yarın akşam perşembe sabahı surulcek.Birde jel var perşembe çıkartmaya gitmeden sürülcekki uyuşukluk olsun canı yanmasın ben çok memnun kaldım
imgesi Ahmetaysima anladm canm ben cok olmadi bu uygulamayi kullanali o yuzden hic denk gelmemstm. Cok saolun bende cok tedirgindim bu konuda
Ahmetaysima imgesi icin rahat olsun canim bende gunlerce dusunuyordum dusunmekten uyuyamiyordum cok sukur korktum gibi olmadi insallah sizinkide kolaylikla olup biter
CatBoy Emine7 oğlum 3 aylıkken oldu lokal anestezi neden genel anestezi yapıldı? 1 yaş Altına lokal yapılıyor diye biliyorum. Doktorumuz karton bardak aldırmıştı yarısından kesip pipisine geçiriyorduk bezi hafif şekilde sıkmadan kapatıyorduk. O bardak yükseklik yapıp bezin pipiye yapışmasını engelliyordu. Ayrıca yapışmasın deri diye terramycin pomad kullandık. Yaklaşık 10 gün. 2. Günden sonra her bez değişiminde pipiyi geri çekiyorduk kremi sürüyorduk. 1 hafta da tamamen iyileşti çok şükür.
Emine7 CatBoy belirli bi aydan snra genel oluyomus bnde karton bardak koydum ne kdar karton bardagı kullandnzz bıze krem falan hcbısı vermedı sadece acık tut daha cabk iyilesir dedı ama surklı acık tutma şansm yokki
CatBoy Emine7 terramycin mutlaka al 3-4 tüp gidiyor çok küçük bir krem. Yapışırsa tekrar operasyon gerekir. 1 hafta 10 gün kullanmıştık diye hatırlıyorum.
Kirlangic Emine7 Emine7 Emine7 biz de özelde yaptırdık canım ilk bir kaç gün fitil Verdi yanında ilk iki gün sürülecek iki krem verdi isimlerini unuttum. Bir hafta sürmek için de madecassol krem verdi sonra kontrole gittik. Madecassol krem de çok iyi yara ve yanıklara. Alt taraf şişmişti biraz hassas diye heralde ona da kantaron yağı sürebilirsin demişti. Ama karton bardak falan koymadık. Kremleri sürünce zaten yapışmıyo bez. İlk gün her değişmede ağladı sonra ağlamadı hiç
Emine7 CatBoy günde kc defa suruluyo peki, bide pipisine sürerken acıyormu nasıl oluyor acaba hıc doktor krem falan demedı bizede ondan soruyorum
CatBoy Emine7 her açtığında sür yağlı bi krem yapışmasını engelliyor aklına takılanları sorabilirsin canım
Gulgugul Emine7 pansumanlo değil mi sikdi. Pansuman açıldıktan sonra krem kullanmistik biz 2 aylıktı oldiginda
Emine7 Gulgugul pansumanlı degıl pıpısı direk acık yani dikişler var ama bellı olmuyo cok zamanla kaybolcak dedi
Emine7 Gulgugul Gulgugul alcam zaten ya rahat etmedı gercekden.. Evet öle yaptm bı beden buyuk taktmm rahat etsın diye canım
Swtlna Bize de hiç ilaç verilmedi, büyük beze falan da gerek olmadı açıkçası. Sadece ilk gün 2 defa Calpol verdik, geçti gitti kendiliğinden
Borasmomy Emine7 bizim de lokal oldu 4gün önce 75 günlükken olduk doktorumuz günde 3 4 kez dolven verebilirsin dedi ve günde 4 5 kezde bel aşağısını yıka bol bol ıslat dedi kabuk tutmaması için her yıkadıktan sonrada sadece sarı kantaron yağı damlatıyorum