Emine7 büyük bez bağlayınca popo kısmına ben gazlı bez koyuyordum ince kesip. Çünkü kaka fışkırınca pipiye bulaşıyor bulaşmaması lazım.
Hiç kaka bulaşmadı hep kontrol ettim .bi bant takılıydı sünnet sonrası. 3 gün sonra suyla yıkayarak onu çıkrdık. Günde 2 ya da 3 kez de krem sürdük. Göz İçin antibiyotik kremler var, onu yazdı doktor pipisi için. Göz hassas ya, bebeğin pipisi için en hassas kremi yazdı. Ağrı olursa yarım Paranox fitil dedi. Hiç bi şey yazmaması çok tuhaf. Devlet hastanesiyse yoğunluktan geri çağırmamış olabilir. Bizimki 1 hafta sonra gelin dedi