imgesi canim doktordan rand3vu aldim kontrol diye gittik ama cantamda yine bez yedek kiyafet falan goturdum ama hic birini kullanmadik canim 1 saat bile surmedi canim isimiz lokal anesteziyle doktor bey yanimizda yapti sunnetini esimle bende oglumu oyaladik hic agrisi falan da olmadi canim sukur sadece ilk gun fitil verdik bide kirmizi igne yazmisti kirip ustune doktuk ilk gun ve bebegim normal hayatina devam etti canim gitmeden 1 ay falan once de doktorunu arastirdim canim ve doktorumuz sukur cok iydi isinde ve besmeleyle basladi bitirdi sunnet olunca buda beni cok mutlu etti doktorunu iy arastir canim hastaneyide