Emine7 merhaba öncelikle hayırlı olsun oğlum tam 11 aylık olunca sünnet yaptık 6 gün oldu hemen hemen iyileşti bile uyuşturarak yaptılar eve gelince ilk 3 saat hiç ağlamadı ama sonra bütün gece hemen hemen ağladı ağrı kesici vermeme ragmen sabah olduğunda çok iyiydik ağrı kesici veriyordum günde 3 kere öyle pek zor olmadı hemen geçti şükür sürekli bezine dikkat et kakasını yaptığı zaman hemen temizle bide bezi çok çiş dolmasın ağırlık yaparsa canı acıyabilir her bez değişiminde yarım saat kadar açık bırak hava alsın ne kadar açık olursa iyileşmesi o kadar hızlı olur ilk iki gün köpükle yıkamamaya çalış sampuan yaka bilir orayı hergün ılık suda bi 10 15 dakka bekletebilirsin bi de çok ağladığında canı acıyodur ozamada hemen ılık suya köy çişini yaptığı için yanıyordur😍