Ebruayd1n valla ben bekarken çok büyük konuştum asla koymam nine dede ismi diye. Eşim kız olursa karışmam ama erkek olursa babamın ismini koymak istiyorum dedi baya tartıştık sonra orta yolu bulduk sözde. İşte iki isim koyalım diye. Kız oldu isim krizi yaşanmadı. Ama ikinci erkek falan olursa yaşanacak of🙇🏻♀️