ElfYgt Asyammmm hiç hoşlanmadığım bişey müsade etmem. Oğluma isim arıyorum eşimin dedesi mehmetmis esimede Mehmet Furkan koymuşlar neymiş oglumada ilk ismi Mehmet olsun diyolar ne münasebet dedim😆 asırlar boyu devammi edecek isimmi yok hiç dedim. Ben Yiğit koydum babası da Hz.Ali şefaat etsin dedi Ali koydu uyumlu da oldu Yiğit Ali 🥰
Aycabu Asyammmm herkesin ismi aynı olmaz mı ki o zaman ya biraz değişiklik olsa iyi olurmuş 🙈😁 biz de öyle bi adet yok ama hamileyken erkek olursa senin adını koyucam demiştim eşime ben kendi isteğimle ismini beğeniyorum çünkü Ali 💕😊
2lokummannesiii Asyammmm koymam. Ne o öyle çok tuhaf. Eşime ismiyle hitap etmiyorum oğluma söylediğimde ikisi de bakardı. Yok ben dede isimlerini koymaya bile karşıyken bu acayip saçma geldi.
Eymeniim Asyammmm dünyadaki en saçma şeylerden biri bence bu kadar ego neden yani ? çocuğun anne babası ne istiyorsa onu koysun bende aynı dertten muzdarip bir insan olarak dedesinin adinida koymak zorunda kaldım çünkü 7 göbek sülale dede ismi koymuş süladede bir kaç isim dışında başka isim yok resmen bence çok komik çok yaralıyım a dostlar
nezzy Asyammmm benim eşime de garip geliyor ama benim oğlum olduğunda adını eşimin ismini koyucam nasipse ; yavuz ☺️herkesin içinde de yavuzum yavuzum diye diye sevicem😂
teachersrn Asyammmm eşimin adı Hasan Can, Can diyoruz. Benim Seren. Oğlumun adını Eren Can koyduk. İkimizden de bir parça var ve ben çok seviyorum ben istedim zaten böyle olmasını. Benim için daha anlamlı bir isim olamazdı 💙
Hunili Asyammmm kendi adımı asla koymam sevmiyorum ama eşimin adını da koymazdım, bi eve bi Aytaç yeter 😅
Deletedmom_36 Asyammmm benim esimde oglu olursa kendi ismini vericekmis😁bir furkana zor katlaniyorum ikinciyi kaldiramam diyorum😁o ne oyle furkan oglu furkan😂
Gari_de_Gari Asyammmm 4-5sene önce bu moda haline gelişmişti ,heryerden baba oğul ismi duyurdum.Ben koymam ya eşimin ismini.Kayınvalidem zamanında sevmiş eşime (oğluna)koymuş.Ben onun sevdiği ismi neden kendi oğluma koyayım ki.Başka bi isim koyarım 😂😂😂😂😂😂😂
Naz_N Gari_de_Gari ay hiç böyle düşünmemiştim eşimin ismini koyarken ama neyse ki rahmetli babaannesi koymuş eşimin adını ve çok severdim kendisini🙈😂
Deletedmom387 Asyammmm bana göre saçma ama görümcem şimdiden oğlumun adını mıstafaa koycam diyo kocasının ismi hep mıstafam der (dalga geçmiyorum konuşması böyle) kızına da meleğim demek yerine melaaaammm diyodu 😂😂😂
Azygos Asyammmm ben eşim istemeden kendim koydum çünkü en sevdiğim erkek ismi oğlumda da olsun istedim yanına da ek bi sevdiğim uyumlu bi isim buldum Ömer eymen oldu ismi