Asyammmm Benim eşimin adı tek ailede bir oğlum olsa koyar mıyım? Seve seve koyarım. Bu dünyada ki en sevdiğim, en güvendiğim, karakterli, dürüst, sevdiğim beyin ismini taşır oğlum ne büyük gurur benim için. 🥰 Tabi bir kızım var kendi adımı koymadım, koymam da hoşuma gitmiyor öylesi. Esimin adını da twk koymam iki isimli olurdu ♥️