Duuyguum bende daha şimdi ek gıda alışverişimizin siparişlerini verdim ve oioi alıcaktım fakat hep olumsuz yorumları okudum birde diş kaşıyıcısını aldık fakat o pilastik kokusu asla gitmedi kullanamadıkta oyüzden boon ürünlerini aldım özellikle kaşıgını tavsiye ederim ve timmee toppee alıştırma biberonu aldım. Oioi göre biraz daha yüksek fiyatı fakat indirimden yakalarsanız eş degerler şuanda joker ve bebek house indirimleri mevcut.