Duuyguum ben wee mama kaşığıyla başladım diğerlerine göre biraz ufak ve yumuşak rahat olur diye. Ama kızım 8 aylık onunla hiç yemedi Demir çay kaşığı tatlı kaşığıyla yiyor ayrıca tabak falan şart değil bence biraz büyüdüğünde normal bir çocuk mama tabağı alıp hevesle kendi yemesini istiyorum. Şuan kızım normal Demir kaşığı da istemiyor elimle yediriyorum katı şeyleri yoğurt çorba haricinde