Heehvssb
Sedaerdogan07
Merhaba, benim açtığım post vardı bununla ilgili. Yaşadığım yer küçük olduğu için kırtasiyeden pandalı model olan tenteli falan bi model aldım fakat kullanamadan iade etmek zorunda kaldım çünkü tutacağı elimde kaldı. Prego modeli alacağım ama kendi evime geçmeyi bekliyorum.
☺️ durumlar böyle.