Rasev bende çay kaşığıyla veriyorum canım bebeğim 3aylık sadece anne sütü alıyor ama böbreğinde çıkma az kristal vardı vücut terleyince su kaybediyor ve bezinde turunculuklar oluyordu su verince geçti artık olmuyor ama bebeğim hiç sevmiyor zorla ağzına döküyorum çok içirmiyorum ama günde bir defa azıcık içiriyorum