Emzirmek cidden zormuş. Sütüm var hatta fazlasıyla var ama bebeğim aşırı gazlı ve sürekli emmek istiyor. Doktor iki saatte bir emzir öğün yap diyor ama bebeğim her an emmek istiyor. Ne yapacağımı şaşırdım emse gazdan çığlık çığlığA emmese yine çığlık çığlığa. Ben de onunla oturup ağlıyorum artık