Melinamm bugün 17 günlük oldu, hiç kilo almadı diye tedirgin olup özel bir doktora gittim bana protein eksikliği olduğunu söyledi ve kesinlikle mamaya başlamam gerektiğini söyledi O nedenle Mama da veriyorum ve elimden geldiğince sütümü sağmaya çalışıyorum çünkü sütümü şırınga ile veriyorum ama çok yıpratıcı bir dönem