Kuzum benim oğlum hhastanede ilk gün biberon ile mama içti sütüm gelmemişti. Eve geldik beni çekiyor ama tabiki süt yok mecburen biberonla mama verdik 3 gün. Sonra beni istememeye başladı biberon gibi hızlı aksın ucu sert olsun vb istiyordu sağmaya yetişemiyodum ve ağlıyodum çünkü aramızda bir bağ yoktu emzirmek en guzel bağ en büyülü şey. Sonra aventin silikon ucunu aldım beni biberon sanıp emmeye başladı. 1 ay oyle emdi sonrasında yavaş yavaş çıkartarak kendime alıştırdım ucu bıraktım