Karalahana merhaba , ben çelik tercih ettim bakır rengini…çok severek takıyorum, günlük derken evde ben zaten takı takmıyorum kolye de biraz büyük olduğundan evde kullanıma uygun değil ama dısarda filan rahatlıkla kullanabilirsiniz çok şık duruyo herkes begenip soruyo 🤗🙈