Hyrnnsa şöyle söylym bn birebir annr sütü kullnyorum hatta ürünü kolyeye işlerken adla rengi açılan vs diye boya veya başka islem uygulamylrum tamamen orjinal hatta bazi annrlerin sütü daha yağlı oluyor ve biraz kremsi oluyor sadece sedeflendryorum çok hafif parlasn diye eger annnecigin sütü yoksa bile özel boylar ile yine ona istediği modelde kolyeyi hazrlyorum bunun bir ispatnı yapmdm bu güne kadar ama anne emin olmak isterse yapm asamasnda video ile çekip ufak bir metraj yollarm sıkıntı yok