Azraninnnannnesi
[bilinmeyen] anladm ilginize teşekkür ediyorum 🙏🏻 bende yanına uzanarak emzirmeyi deneyeyim alıştırma sürecinde inşallah faydası olur
PrensesAlin
[bilinmeyen] çok teşekkür ederim 🙏🏻 Evet salonda ve kucağımda uyuyo sürekli gündüzleri maalesef huzursuz bi bebek kolik belli saatler ağlama krizine giriyo .. bunun içinde beşiğine koyamıyorum 😒 inşallah çabuk geçer bu dönemler
Ahmedinannesi
[bilinmeyen] evet gitgide daha zorlaşıyor zaten emerek uyuması😓sınavlarım var yakın zamanda onlarıda atlatıp öyle başlayacağım artık uyku eğitimine bir şekilde..siz bir yolunu bulup başarılı olursanız emerek uyumuyla ilgili lütfen paylaşın 🌸
Beyzalina
[bilinmeyen] evet olabilir dediginiz normalde bu uyku rutine hep 7 7 bucuk arası başladım ama hep 9:10 da uykuya geçiyordu şaka gibi hiç dakkası şaşmıyordu sonra yavaş yavaş erkene çektik en son 8 de uyuyordu uyacağını anlıyordu sanirim şu an bu günlere özlemleee☺😂😂
Gamze77
[bilinmeyen] çok doğru diyorsunuz kalmamalı ama kızım sabah 6 dan beri 10 dk şekerleme ile duruyor gözleri faltaşı gibi açık bu arada 2 aylık bile değil 1 ay 23 günlük henüz ama hiç uyumuyor dediklerinizin herbirini harfiyen denedim o yüzden sordum 2 aylıkken uygulanabilir mi acaba erken diye mi tutmadı diye kafayı yemek üzereyim herkes bu aydaki bebek gözünü açamaz diyor mecbur sallıyorum onda da dizimden iner inmez uyanıyor ne yapacağımı bilmiyorum çıkmazdayım
Berken
[bilinmeyen] inşallah gelişmeleri yazıcam tekrar 🌸
Bengisu
[bilinmeyen] benim 31 günlük bebeğim var onda da uygulayabilir miyim bu sistemi ☺️
Ftmayldrm
[bilinmeyen] bu düzen için bebeğin kaç aylık olması lazım ?
abdullahkbra0507
Princesmotherr ahhhh ne güzel rabbim nazarlardan korusun ben de şuan eğitmeye çalışıyorum darısı bütün anne ve bebislere insallah
Princesmotherr
abdullahkbra0507 insallah canim.en kisa zamanda bebekleriniz duzene girer insallah 😍
ayis
[bilinmeyen] benim kızım 3. Aya yeni girdi sizin önerdiğiniz rutini uygulamaya bu ay mı başlayayım yoksa üçüncü ayı tamamladıktan sonra mı başlıyım sizce ?
abdullahkbra0507
[bilinmeyen] ben yaklaşık 2 haftadır uyguluyorum akşam 9 aa kadar uykuya geçiyor tabiki çok fazla uyanıyor ama eskisi gibi kaldırmıyorum dağıtmıyorum uykusunu öyle öyle geceye kadar uğraşıyoruz gece güzelce uyuyor bazen değişiyor tabii sabah 6 7 7 buçuk uyanıyor oynuyor uyuyor amaa fazla dayanamıyor yarim saat falan daha önce de yazmıştım bunu size akşam daha erken yatirin demiştiniz ama yawas yawas erkene almaya çalışıyorum . Sonra da en gec 9 buck 10 da uyaniyoruz oglen 12 1 diye uyuruz fazla uyumaz ama ki zaten ayakta hep yeterki uyusun diye indiremiyorum ayagimdan.. öğleden sonra kacta yatırmalıyım 5 te yatırıyordum 4 e çektik bugün de 4 olmadan uyudu hatta😊😊
Siz bi saat söylemiştiniz o saat iyi olmaz diye
ayis
[bilinmeyen] Tamam çok teşekkür ederim 😊
abdullahkbra0507
[bilinmeyen] 4 ay 3 gunluk😊
AysenurDefne
[bilinmeyen] yeliz hanım merhaba benim merak ettiğim bu uyku düzenini oluşturduk diyelim bebekte alıştı; yinede hergün banyo yaptırıyo musunuz? Misafir gelir, siz gidersiniz şehir dışına çıkarsınız? Yani demek istediğim alıştıktan sonra bebek yinede rutin istiyormu? Rutin siz uyumuyor mu?
AysenurDefne
[bilinmeyen] ne güzel yazdınız.. Asla suya karşı değilim, bende hemşireyim bebeğim doğduktan ertesi gün kendim banyosunu yaptırdım şuan 3.5aylığız ve gün aşırı duşunu yaptırıyorum. Yazmış olduğunuz uyku postunu uygulamaya dün başladım inşallah işe yarar.. 2 hafta sonra şehir dışında olacağım 2-3 gün, düzeni oluşurda bu 2-3 günlük sürede geri bozulursa diye sormak istedim. Ama bu yüz yıkama baya mantıklıymış 🤭 faydalı bilgiler için teşekkür ederim tekrar. Sevgiler 🌹
Kvldn
[bilinmeyen] 9.30da uyandı 1de uyudu 3te uyandı 6da uyudu 6.40 uyandı 10dan beri uyutmaya çalışıyorum saat12 😭
YK_
Kvldn yalnız değilsin bizde yatakta oyun oynuyoruz şuan ne yaptıysam uyumadı pes ettim gülüp eğleniyoz napm🤣
abdullahkbra0507
[bilinmeyen] teşekkür ederim
Saadetbelcim
[bilinmeyen] bugun hastneye gittik kizim 2 aylik bebek arabasiydi bromal arabaydi derken hep uyudu kizim eve geldi acikti emzirdim.yine uyudu saat 4 gibi 6bucuga kadar :(( sonra tekrar uyudu 9a kadar simdide uyumuyor ahh ahh cikmak istemiyorum su evden ne guzel bir duzenimiz vardi napicam simdi ben :( 9dan beri uyumuyor:(((
Kvldn
[bilinmeyen] tmm denicem