Princesmotherr
abdullahkbra0507 insallah canim.en kisa zamanda bebekleriniz duzene girer insallah 😍
Saadetbelcim
[bilinmeyen] evet uyanık tutmam lazim uyumak istemedigi icin agliyir dimi cunku gazi yok alti temiz karni tok sadece 4gundur kakasini yapamiyor 2kerede mama vermeme ragmen :(
Minikprenss
[bilinmeyen] instagram adresinizi verirseniniz takip edip sizden fikir almayı çok isterim 🙏🏻🙏🏻
Yagizalpinannesi
Olmuyor işte her bebekte rutinlerimiz vardı akşam 8 de uyutuyordum sabah 4 te o uyanmaya ben uykuya devam ettirmeye çalışa çalışa geçti zaman . Akşam onunla beraber yatamıyor tabi insan ev işi vs gece 12 den sabah 4ede 2 3 kere uyanırsa çocuk ne olur gündüzde uyandıktan 2 saat sonra uyumasına rağmen uykuları yarim saat olunca uykusuzluktan mahvoldum . Artık vazgeçiyorum ister 12de ister 1 de uyusun yeter ki sabah 7yi 8i yatağımda göreyim
MsKklm
[bilinmeyen] benim kızım 43 günlük bir uyku düzenimiz yok,ama geceler ayakta oluyorm genellikle,ve saat 07:15 ben iki den bu yana kızımı sallıyorum uyutup beşiğe koyuyorum sonra sesi geliyor yine, emziriyorum altını acıyorum uyutuyorm ama tekrarlanıyor,ne önerirsiniz
MsKklm
Princesmotherr ne kadar bebeğiniz
Princesmotherr
Bengisu
[bilinmeyen] anladım gündüz uykularımız felç zaten yok gibi bir şey ben de o nedenle sorayım uygulayabilir miyim dedim. Ben de en azından akşamı sağlayayım diyerek birkaç gündür saat 8 de akşam uykusuna yatırıyordum pışpış ninni ile ama dün aşı oldu ve saat 6 da uykuya daldı akşam 8 e kadar sonra 8 de ben ışıkları kapatıp onu tekrar yatırdım 9 gibi uyudu ama gece çok uyandı sabah da 8 de uyandırdım güne başlasın diye ama çok huzursuzlandı ağladı ne yaptıysam olmadı şimdi yinr uyuyakaldı gece uykusunu alamadığı zamanlarda ne yapmam lazım böyle uyursa bugün de gece uyumaz herhalde
abdullahkbra0507
[bilinmeyen]
[bilinmeyen]
Ben 1 ay öncesine kadar yatağın yanındaki küçük beşikte yatırıyordum şimdi park beşikte yatırıyorum ama o küçük beşikte yattığı zaman ki o zaman uyku eğitimine başlamamıştım bebegim geç yatsa bile gece 1 kere uyanırdı 4 5 saat boyunca uyurdu ama bu beşiğe alışması çok zor oldu şimdi çok uyanıyor memeye acaba beşikten mi kaynaklanıyor hala alışamamış olabilir mi sizce. Yoksa bu uyku eğitimiyle mi alakalı anlayamadım artı emerken uyurdu beşiğine direk koyardım ama şimdi emerken uyanıyor sallıyorum ya da şşş pat pat yöntemini uyguluyorum öyle uyuyor galiba bu da büyüdüğü için olduğunu düşünüyorum..
abdullahkbra0507
[bilinmeyen] ama besigimiz hala yatağın yaninda😏😏
Rengin
[bilinmeyen] merhaba post’a nerden ulaşabiliriz? Kızım 3 aylık ve gündüz sıfır uyku geziyoruz. Ne yapabilirim yardımcı olur musunuz?
abdullahkbra0507
[bilinmeyen] devam edicem inşallah
Mayasu
[bilinmeyen] 2.5 aylik bebege de bu rutin uygulayabilir miyiz?
MsKklm
[bilinmeyen] misal bugün gece ikiden 5.bucuga kadar bir uyuyup bir uyandı beş buçuktan 7.bucuga kadar emzirdim altını açtım biraz oynadık sonra ayağımda uyuya kaldı yatağına koydum uyandı sekiz buçuğa kadar babasını kaldırdık yine uyanık vaziyetteyiz sonra kayınvalidemlere verdim iki saat uyumuş 11.bucukta tekrar emzirdim şimdi bir buçukta uyudu,uyurda öğleden sonra genellikle çok güzel uyuyor 4 5 e kadar
Minayse
Benim bebeğim 17 günlük gündüzleri ben 2 saatte bir emzirmek için uyandırıyorum geceleride bu şekilde ben uyandırıyorum emzirmek için haliyle uyanınca bir yarım saat uyanık kalıyor emzir gaz çıkar altını al . Benim rutinim bu
kgns
[bilinmeyen] şuan bu yaşadıklarınızı yaşıyorum.
kgns
kgns merhaba bebeğim 1,5 aylık bu rutini uygulamak olur mu. Bizim sorunumuz akşam 7 den sonra uyulmaması gece 12-1 gibi uyuyor . Uyutmayi deniyoruz ama kısa uyuyor uyanıyor. Huysuz oluyor ve sürekli meme istiyor uyumadigi zamanlar aksan banyo olayını denedik ama yine uyumadı, bazen gündüz uyumasa bile gece uyumuyor geceye göre gündüz uykuları daha düzenli,ama şu sıralar 1 satte 1 uyanıyor önerinize ihtiyacım var. Teşekkür ediyorum.
Rengin
[bilinmeyen] öncelikle teşekkür ederim dikkate aldığınız için. Sorunumuz gündüz uykusu. 10 dakika uyuyor sadece böyle böyle toplasanız 2 saat uyumuyor gün içinde. Bir de gündüz sadece bebek arabasında uyuyor yatağına koyduğumda cin gibi açıyor gözleri😔
Saadetbelcim
[bilinmeyen] hayir demedi ama mama verdigini soylemedim unuttum:( anne sutu dedim 10 gune kadar korkma dedi
Bengisu
[bilinmeyen] tamam çok teşekkür ederim☺️
Minikprenss
[bilinmeyen] Yok hayır sizinle iletişime geçmek isterim bilgilerinizden fsydalanmak istiyorum hem 🙏🏻