Zamanlagelen
[bilinmeyen] daha oncede yazmistim size sayet gece saat basi uyanmalar devam.. simdi gunduz toplamda 4 5 saati gecmeyen uyku uyumasi gerekiyor ya bende bahsetmistim size biz 20.dkkada uyaniyoruz geri uyutmaya calisiyorum diye o yuzden 3 kez 45 dk uykudan bizim toplam uykumuz gunduz 2 saat 15 -30 dk arasi degisiyor arada 1 bucuk 2 saate yakin bi uyku eksigimiz oluyor e sureklide uykuya dondurmek icin ugrasmali miyiz 20yi 45e uzatmak zaten baya zaman aliyor e 45 dk uyudu en az bir uykusu 2 saat olmasi gerekir diye dusunuyorsak 45ide mi uzatmaya calisacagiz e bu seferde gun uyutmakla gececek bebis aktivite yapamadigi icin gun icinde gereken enerjiyi harcamamis olacak?? burda napmaliyiz peki cozum olarakkk??
Tbzkn
[bilinmeyen] tamam teşekkürler deneyeceğim.
Hullyaa
[bilinmeyen] umarım diştendir ve geçer 🙏
Maviss
[bilinmeyen] kaç aylık olcaz
LivaLiva
[bilinmeyen] yanına uzanıp deniyorum sürekli uyutmayı ama çok ağlıyor mecburen kucağıma alıyorum ayagımda sallasam direk Onuda istemiyor hemen ağlıyor kalkmak istiyor çünkü artık ağırlaştı sabaha kadar gezdirmiyorum hafif uyur gibi olunca mecbur ayağıma alıyorum 🤷🏼♀️ Birde oyun çok oynamıyor hemen sıkılıyor konuşuyorum ondanda sıkılıyor hemen hep kucağımda olmak istiyor bazen ondanda sıkılıyor. Dediğiniz gibi geceyle gündüz ter değiştirmiş vaziyette Gündüz uyutmamayı denedim bir gün uyumadı çok ama gece de uyumadı 🤦🏻♀️ Masajda yapıyorum . Uyutuyorum yatağına koyuyorum hop hemen uyanıyor tekrar sallayayım uyusun göz teması yapmayayım diyorum öyle bir gülüyor ki sanırsınız beş dk uykusunu almış gibi 🤷🏼♀️😂
Maviss
[bilinmeyen] hm tm canm
Ahmedinannesi
[bilinmeyen] aynı bu anlattığınız şekilde rutinimiz fakat yinede geceleri 6,7 kere uyanıyor..
irmiiik13
[bilinmeyen] kaçıncı ayda başlamak gerekiyor peki?
Srn_dlk
[bilinmeyen] maalesef biz😔
Ozgemir05
[bilinmeyen] merhaba ben bugün düzen kurmaya başlıyorum en azından uyku düzeni otursun istiyorum bana biraz yardımcı olurmusunuz atladığım bişey var mı sabah 7 gibi uyanıcak sonra 1, 5 saatte bir uyutucam en fazla 2 saat en az 45 dk uyumasını sağlıycam en son 8 de uyutucam bir de uyku rutini oluşturucam uyumadan bir saat önce üstünü değiştirip elini yüzünü yıkayıp biraz masaj ve beslenme uyku vericeğiniz bir tavsiye var mı
Ahmedinannesi
[bilinmeyen] 7 aylık olucak.16 dan sonra uyumuyor ya da yarım saat şekerleme yapıyor.aynı sizin anlattığınız saatler gibi gündüz uykuları ama destekle uyuyor emerek.rutinlerini de gerçekleştiriyoruz ama destekle uyuduğu için 7,8 sefer kalkıyor🤧
Ahmedinannesi
[bilinmeyen] ve evet en geç 21 de derin uykuda oluyor
Gamze77
[bilinmeyen] 2 ayda geçilir mi bu düzene
Azraninnnannnesi
[bilinmeyen] benim kızım 3.5 aylık akşam saat 8 olduğu zaman uyuması lazm eğer geçerse cok cok ağlıyor çünkü gündüz hiç uyumuyor desem yeri 8 de yatıp sabah 6-7 gibi uyanıyor sonra 10 buçuk gibi cok uykusu geliyor uyutuyorum max 40 dk bazen o bile olmuyor arkamı döndüğümde uyanıyor sonra 12 buçuk gibi yatıyor çoğu zaman yine uyumuyor bide 3 gibi mızmızlanıyor uyursa sansa sonra akşam 6 da başlıyor akşam uykusuna geçmeye bende uyutmuyorum haliyle. Gündüz uykusu nasıl alıştırabirim ? Gece uykusu suan güzel 2 kere kalkar genelde aynı saatlerde ama gündüz 🤷♀️
Anneoluncaanladim
[bilinmeyen] çok iyi açıklayarak yazmışsınız, teşekkür ederiz 😊 biz de 4,5 ayligiz, memede uyuyoruz, günlük rutinimiz de size çok benziyor. 16:00'dan sonra uzun uyutmamayi deneyeceğim. Bir de neden gündüz uyku süresini 2 saate tamamlamaya çalışıyorsunuz ideali o kadar mıymış?
PrensesAlin
[bilinmeyen] bir aylık bebeğim var postunuzu okudum fakat uygulamam şuan olası gözükmüyor 😒 gündüzleri hep kucakta hatta gezdirerek uyutmamı istiyo gece ise saat başı kalkıyor ve hiç derin uykusu yok gerçekten çok yıprandım bi öneriniz var mı banada 😔
Berken
[bilinmeyen] geçen uzun bi yazı paylaşmıştınız bikaç gün denedim sinirlerimi zıplattı falan derken pesetmedim benim bebeğim gece 3,4 ten aşağı uyumuyordu kaç gün oldu hesaplamadım ama saat 11 buçuğa çekmeyi başardım en azından hergün biraz daha erkene çektim 4,5 ten sonra uzun uyku uyutmadım vs biraz düzelme var gibi bikaç gündür en azından bende uykumu alıyorum sayenizde 😍
Azraninnnannnesi
[bilinmeyen] biz suan meme de uyuyoruz ve n yazık ki süpürge sesi 😕 her zaman değil tabi. O kapandığı an uyanıyor açmasam 10 dk uyuyor. Mesela ben 12 gibi yatırdım 20 dk uyudu uyandı hafif salladım beşiğini uyudu tekrardan ama 10 dk falan bunu mu kastettiniz ?
Beyzalina
Benn postu görmedim ama yardımınızı almak istiyorum anneler uyku eğitimini 3 aylıkken verdim su an 4 ay 6 günlük 1 hafta hastaydı ve suan atak evresi çok huysuz ve diş kaşınıyor uyku rutinleri yapıyorum ama ağlamaktan sesi kısıldı biraz bu dönemde ne önerirsiniz?
Beyzalina
[bilinmeyen] dediginiz gibi yılmadan devam ediyorum şu an desteksiz uyumuyor ancak yatağında emzirirken uyuyor farklı olarak ama fazlasıyla zorluyor bu kadar inat yoktu banyodan sonra rahatlaması da gitti yani sinirlenmeyen ben ağlayacak duruma geliyorum 7 den 10 a kadar uğraşıyorum bazen 11 oluyor bu geceleri 2. Uykuya geçerken biraz sıkıntı vardı oda geçiyor heralde yavaş yavaş uyuma saati arttı ilk günler aşı ağrısı vardı sanırım gerçekten desteğe ihtiyacım var çok iyi oldu size rastlamam💕