Mihrimar
[bilinmeyen] bakalım tekrar denicem bu sefer nasıl olacak
Kubra05
[bilinmeyen]
Merhaba bende uykusuz bi anne olarak sizden yardım istiyorum bebeğim geceleri çok uyanıyor nerdeyse her saat başı ne yapmalıyım acaba bide benim bebiş erken doğdu şuan 3 ay 2 günlük 5 kilo prematüre doğdu
Kubra05
[bilinmeyen] Aminn kalkış saatleri değişiyor dokuz onbir felan oluyo ama genelde ben saat ikide uykuya yatırıyorum baya uyuyo dördü geciyo uyanmıyo bi saate yakın sallıyorum
Kubra05
Kubra05 uyku rutini uygulayamıyorum maşesef keyfine göre uyuyor gündüzleri bazen hiç bazen iki kere felan gece onikiden aşağı uyumuyor
Esmaselma
[bilinmeyen] Yazdıklarınızın ekran fotoğrafını aldım ve birebir uyguladım. Ve inanın kızım bunu bekliyormuş resmen. Saatlerini şuan için pek denk getiremesemde dahada düzenli oldu uykularımız. Mesela bu sabah geç uyandı biraz kızım. 9da uyandık ve şuan uyumak üzere. Tek sıkıntımız uykusu olduğu halde uyumak istemiyor. İlk 10 dakika bi mızmızlanıp ağlıyor fakat sonra uyuduğunda en az 45 dakika sürüyor uykusu. Çok teşekkür ederim tekrar tekrar paylaşımınız için.
Kubra05
[bilinmeyen] teşekkür ederim yarın uyguluycam inşallah yazıcam sizede
Zeynebinannesi
[bilinmeyen] uyumak ıstıyor engel oluyorum..erkene cekelım derken 20:00 de mi baslayayım uyutmaya .. gece cok sık uyanmasın ıstıyorum.. nasıl olacak bilemedim 🤷♀️
Esmaselma
[bilinmeyen] Peki uyuyup çok kısa bi süre içinde tekrar uyanınca uyutmakta ısrarcı olmalı mıyız. Bazen o uyumamak için inat ediyo ben ise uyutmak için inat ediyorum ve uykuda geçirmesi gereken zaman böyle boyle ziyan oluyor gibime geliyor.
Zeynebinannesi
[bilinmeyen] teşekkür ederim,deneyecegim.. takildigimda destek almak isterim sizden.. 🙈
Zeynebinannesi
Zeynebinannesi merhaba tekrardan ☺️ Ben dediğinizi uyguladım.. 8, 8,5 uyuttum ama yıne dalması 9 buldu.. ana saat 4 te uyutmayın dedınız ya dayanamıuor... yarım saat uyuyır o ara.. 6-7 arası da yarım saat en kötü 15 dk uyuyot.. sureklı sallanmak istıyor..
valla ben ne yapacagımı sasırdım.. yanından kalkamıyorum uyanıyor ( kımıldasa sallıuorum) 🤷♀️🤷♀️
Tbzkn
[bilinmeyen] 2 saatlik blok uygulamaya çalışıyorum fakat en fazla gündüz yarımşar saat uyuyor bir daha uykuya geçmiyor gündüz de ben ayağımda sallamak istemiyorum gece de 2 saat arayla kalkıp emip uyuyor
Esmaselma
[bilinmeyen] Çok sıkmadan kararlı olmaya devam o zaman.💪 Peki bu düzene kaç ay devam ediyoruz. Kızım şuan 3 ay 10 günlük. Önümüz yaz malum o zamanda da bu bloklar halinde devam etmek mi gerekiyor. Birde kızımı uyuturken odasının panjurlarını kapatıp hafif karanlık bi ortam sağlıyorum. Yanlış mı yapıyorum sizce. Böyle alışsında istemiyorum çünkü her yer de karanlık ortam yaratamıyorum.
Kubra05
[bilinmeyen] söylemeyi unuttum yanlız benim bebeğim mamayla besleniyor ve iki saatte bir beslenmiyor onu nasıl bi düzene sokmalıyım uyku için
Anne
[bilinmeyen] mutlaka yazın olur mu buraya bende uygularım aynısını ama konuşmakla uygulamak çok farklı :((
atlasbebek
[bilinmeyen] uyku egitimiyle ilgili actığınız postu okudum ekran görüntüsünüde aldm bebegim bugün tam 1 aylık oldu uyku egitimine ne zaman başlamalıym ?
Mihrimar
[bilinmeyen] gerçi huysuz dişten dolayı ondan herhalde bugun tekrar denicem teşekkürler 🥰
Hullyaa
[bilinmeyen] benim kızım şuan 8 aylık çok güzel uyuyordu taki 7aylıktan sonra çok zor uyuyor geceleri ve hep uyanıyor artık çıldırmak üzereyim 😀
Mihrimar
[bilinmeyen] sizi instigramdan ekledım bı problem yoksa canım 🌸
atlasbebek
[bilinmeyen] teşekkr ederm ☺️
Kubra05
[bilinmeyen] 3 saat arayla besliyorum
Kalbimm
[bilinmeyen] 4 aylık olduk pis pis sesi yada fon makinası hep acıktır uyumayan bebek uyumuyo gerçekten denemediğim şey kalmadi çünkü benim cani isterse uyuyo istemezse mümkün değil uyumuyo