Papatyaprensesi
[bilinmeyen] instagraminiz varsa ordan yazayım her yolu denedim olmuyir
Princesmotherr
deletedmom2200 masallah deyin bakim 😁😁
Gokceee
[bilinmeyen] ewet yaa anında kestii nefes aldı bevegimm 🤗🤗🤗
Kalbimm
[bilinmeyen] 2 saat yorulduğu halde 2 saat uyumuyosa 4 den öncede sonrada uykularımız hep yarim saat bizim bazen o kadar bile değil
Deletedmom21
[bilinmeyen] çok ssğolun🙏🏻🙏🏻
Mertcikannesi
[bilinmeyen] 3,5 aylık bebeğim. 16 da uzun uyuyordu mesela dün 1 saat 45 dk kadar uzadı uykusu
Mihrimar
[bilinmeyen] işte tamda dedıgınız gıbı yaptıgımda benım kız 8 de uyumuş oluo ama bi saate uyanıo yanı uzun uyumuyor kacta yatrsa ytsın kalkıo bu yuzdende gece ayaktayız uyumuo anlamadım gttı 🤦♀️
Obsesifk
Mihrimar acıkıyor olabilir mi? benim kızım da 2-3 saatte bir uyanıyordu gece uykusuna dalmadan önce ben çözümü uyanmadan beslemede buldum. Tabii saatinin dakika kaçırsam daha uyurmuyor ama onuda zamanla çözücez
Minikkelebek
[bilinmeyen] merhaba canım çok sağol post için gerçekten yararlı emeğine sağlık..lakin benim sıpa 5 dkda 10 dkda bir uyanıyor gündüzde gecede boyle... hep yaninda emerek yada pış pışla uyutucam artık bunaldım😑 6 ay 23 günlük bebeğim. İlk 3 ay zaten bi düzeni yoktu. 4.ay çok güzel uyudu ozellikle gece uykusu süperdi 3 saatte 1 uyanır emer yatardı sabahta 6da güne başlardık ama ne olduysa 5.ayda oldu tüm düzen bitti. Şimdi gece 1 2 de anca uyuyor o da zaten en fazlayarım saat. Odadan çıktığım gibi uyanıyor anlamıyorum neden?
2 saatte 1 uyumasına dikkat ediyorum. Banyo rutinimiz var ninni söylerim ortam müsait ertelemem ilgilenirim hatta misafir bile çağırmam ki bebeğimin düzeni bozulmasın diye ama yok yani neden olmaz anlamıyorum 😑
Mabgcn
Minikkelebek uyku düzenini nasıl oluşturdunuz
Obsesifk
[bilinmeyen] yediği saat önemli uykudan 1-2 saat önce yiyorsa acıkıyor olabilir ama hemen önce yiyip uyuyorsa uykuyla alakalıdır. Bizim 3 saat dolar dolmaz uyanır acıkır ne yerse yesin birazda alışkanlık etti sanırım.
Minikkelebek
[bilinmeyen] işte buna benim psikolojimde müsait değil heralde baya sıkıcı şeyler yaşıyorum ama tabi bebeğimden onemli değil hiçbişey.
Güne 8-9 gibi başlıyor ama mız mız hep uyumak istiyor hatta bazen 10-11i buluyor kalkması tabi ben yanındayken uyuyor. Sonra kaçta kalktıysa 2 saat sonra zaten uykusu geliyor uyutuyorum omzumda pış pışla dalıyor koyuyorum 15 dkya uyanıyor. Genelde 15.30da uyuyor en geç. 16ya denk gelmiyor uykusu. 17 18 aradı mayışıyor uyutuyorum yarım saat bile sürmüyor. Yanında olsam uyur ama evin işi var yani yatamıyorum. Bu şekerleme 19a kadar sarkabiliyor oyle olunca 20.15te başlıyorum duş alıyor ninni pijama emzirme yatış 21.00de uyuyor ama yine yarım saat.. Sonrası kabus zaten hep uyu uyan yat kalk.. 😑
İntagram adresinizi alabilir miyim ordan irtibata geçsem sizinle
LivaLiva
[bilinmeyen] mesela su an saat gece 5:30 ve hala ayaktayız oyunlar oynuyoruz ama 15. Dk da sıkılıyor ve kucağımda sırtı bana yaşlanmış vaziyette gezmek istiyor artık baya ağırlaştığı için zorlanıyorum fakat ağlamasın diye alıyorum . Ve sürekli bi laf istiyor konuşmak istiyor bazen kucağımda bile ağlıyor. Şimdi ayaktayız ya sabah 8-9-10 gibi uyuyor tabi bu değişiklik gösteriyor mesela geçen gün ertesi günü akşam üzeri 4 ye uyudu kucağımda uyuyor artık agırlastıgı için kucağımda sakinleştirildi ayağımda sallıyorum çok hafif ( asla sallamam diyenlerdendim 😂🤦🏻♀️) tam uykuya geçecegi sırada sallamıyorum piş piş yapıyorum yatağına koyunca 15. Dakikada uyanıyor en fazla yarım saat uyuyor tekrar alıyorum tekrar sallıyorum filan sabaha kadar bu böyle gidiyor uyuduğunda 3-4 saat uyuyor ama ben artık iki saatte bir uyandırmaya çalışıyorum ama bazen uyanıyor bazen altını açtığım halde asla uyanmıyor ki uyansa bile en fazla yatım saat uyanık kalıyor tekrar uykuya geçiyor. 3-4 saatlik uykuda ona yetiyor sanırım ki sabahlara kadar uyumuyor. Gece 11 e kadar filan o 3-4 saatlik uykudan sonra hep yarım saat 15 dk filan geçiştiriyor uykuyu .. aslında uykusu geliyor gündüz gözleri kızarıyor ağlıyor huzursuz oluyor kucağımda uyumamaya da başladı şu sıra ayağıma alınca da direk çok ağlıyor nasıl uyutacagımı da şaşırdım artık 🤷🏼♀️ Su an esniyor çok mız mız ama uyumamak için direniyor 🤦🏻♀️ Numarada 4 ay 15 günlüğüz doğduğundan beri bu böyle gece gündüz uyumazdı daha da kötüydü allahtan gündüz biraz da olsa uyuyor şu sıra
Zeynebinannesi
[bilinmeyen] merhaba, bana da tavsiyede bulunun lütfen🙏🏻.. sabah 7 kalkıs, bazen uyuyor, sabah 8 kalkış.. aksam 4-6 arası uyutmuyorm( sizin postunuzdan sonra) .. aksam 8 de rutin başlıyor..9 da uyumuş oluyor.. 11 yads 11.30 kadar uyuyor, ama sonrası 2 gun saat arayla sureklı uyanıyor, emıyor.. bazen de saat bası uyanıyor..
Nerde yanlış yapıyorum..
Sizin bu bebek için proogramınız ne olurdu..bebegım 4,5 aylık. Atak yenı bıttı 🤷♀️
Zeynebinannesi
Zeynebinannesi saat 17 de yarm saat uyuyor .. bu bilgiyi de ekleyelım.. bır mucize için şurda bekleyelım 😊🙏🏻
Kalbimm
[bilinmeyen] uyuduğu ortam sessiz gündüz çok los değil havası temiz beşiğinde sallanarak uyuyo uyandığı zaman 1 saatten az uyuduysa hemen almıyorum yine sallamaya devam ediyorum bi saat bile sallasam uyumuyo
Oykuz
[bilinmeyen] nerede hangi post
Tbzkn
[bilinmeyen] 3 ay 22 günlük sabah 8.30 da kalkar akşam 10.30 da sallanmaya başlar 11 de uyur 🤦♀️
Nevrik
[bilinmeyen] inşaallah 🤗
Anne
[bilinmeyen] merhaba çok teşekkürler benim için iyi oldu bu yazı. Benim bebegomde 4 ay 20 günlük. Memede uyuyor bazen. Bazen sallıyorum karışık orası biraz. Yalnız memede uyursa sanki emzik gibi kullanıyo bitmiyo o emme bir türlü. Emzik almıyor. Sizin emme safhası uykuya geçişte ne kadar sürüyor. Bende emmeden uyuyanlara şaşırıyorum. Acıkma ve uyku saati aynı ana geliyor genellikle
Mihrimar
[bilinmeyen] gece uyumadıgımız için sabaha krşı uyumuş oluyoruz snra 2 saatte bir sizin yöntem seklinde işte saat 4 de kadar uyuyabildigi kadar 🤦♀️ Emip yatıyor 1 satte hemen açıkırmı 4 bucuk aylıgız