mhtphsyn
[bilinmeyen] şimdi okudum sadece gündüzler çok kısa uyuyor dengeyi tutturamadim çözümünü arıyordum güzel anlatmissiniz hemen denemeye geçireceğim teşekkür ediyorum 😊
Nevrik
[bilinmeyen] merhaba öncelikle teşekkür ederim çok faydalı bir post olmuş. Mümkünse bişey sormak istiyorum. Sizin düzeninizi uygulayacağım. Kızım 3 ay 8 günlük. 3 saatte bir mama yiyiyor. Bu rutine nasıl yerleştireceğim ?
Arasdamla
[bilinmeyen] bebeğim 4.ayinda şu an uyutmak için kırk takla atıyoruz uyumuyor
Seraptoprak
[bilinmeyen] bugün sizin dediğiniz yöntemi denedim. Fakat şuan Bebeğim ayakta kafayı yiyeceğim... ben nerde hata yaptım anlamadım ? Bir şekilde iletişim kurabilir miyiz çok mutlu olurum 😔
MTkutay
[bilinmeyen] kaç aylık
Arasdamla
[bilinmeyen] tamam çok teşekkür ederim
Arasveannesi
Benim bebegımde 46 günlük Hale’n uyku yok bizde
Nevrik
[bilinmeyen] doktorumuz 3 saatte bir besleyin demişti ama evet denenebilir sonuçta 3 ayı bitirdik günlük alması gereken miktarı bu düzene göre yayabilirim. Sadece sallayarak uyuma olayı biraz sıkıntıya sokabilir hala destekli uyuyoruz :( çok teşekkür ederim.
Halekoseoglu
[bilinmeyen] Verdiğiniz bilgiler çok güzel, kendi adıma özellikle çok teşekkür ederim. 5 aylık oğlum gece uykuları derin ama sık sık uyku arasında emmek istiyor. Gündüz uykuları gün gün değişse de kendince düzenli. Ama net bir uyku eğitimi vermeye karar verdim. Büyük cesaret verdiniz ♥️
Halekoseoglu
[bilinmeyen] hepimizin bebeğini korusun 🙏 bir de sizin gibi memede uyumayı halledip, ağrı sızı yapan dişini de çıkartırsa inşallah bizden rahatı yok ♥️😊
Deletedmom21
[bilinmeyen] şiödi çıldırmak üzereyken bu yazıyı okudum belki 1 saat olmuştur sallıyorum ama yok uyumuyor sinirlerim bozuldu arrık yaaa valla uykusuzluktan ölecem artık
Halekoseoglu
[bilinmeyen] Tabii paylaşırım. Biz annelerin üstünden gelemeyeceği şey yok 💪🏻
Kvldn
[bilinmeyen]
sabah 10da uyanıp öğle 12de uyuyor
2de uyanıp 4te uyuyor
6da uyanıp 8de uyuyor
Sonrası 10.30-11-12 de uyuyor
Geceleri ise bazen cok iyi bazen cok kötü bu hafta dikkat edicem ağırlıklı olarak kötü ise saatlerini değiştircem günde 2 kere uyutucam 10 aylığız
Sizce ?
Zeynooo
Yeliz hanım istek attım sıze msj gitmiyor sanırım kabul etmeyince.bu saat oldu Hale’n uyutamadım uyukusuzluktan sinirleniyorum ve çok agrasıfleşiyorum kendi uyumuyo diğer kardeşlerinizde uyutmuyo rica etsem detaylıca konuşabilirmiyiz
deletedmom2200
Princesmotherr bana o kadar hayali geliyor ki sanırım benimki hiçbir zaman öyle olmayacak , olur derseler inanmam yani rüyadır derim o derece 😂😂😂
Princesmotherr
deletedmom2200 masallah deyin bakim 😁😁
Deletedmom21
[bilinmeyen] 6 ay bitmek üzere ya memede uyuyor ya da sallarak inn hepsini denedim şşş pat yöntemi bi zaman işe yaradı sonra o da çaresiz kaldı 😞 sabahta en erken 9 da uyanıyor ama gece 1 2 bıktım artık ya
Papatyaprensesi
[bilinmeyen] malesef uyku diye bir şey yok bizde hemde hiç 😪😏😐
Gokceee
Uyudu 🤗🤗🤗 burnu tıkalıydı soganı ili böldüm koydm hemn açıldı biraz kçtü kokuyor ama bebiş rahatladı 😏😏
ZeynepDemirCaglar
[bilinmeyen] şimdi okuduö hahahahy Ellerine saglık 16olayını mutlaka dikkate alacam
Cur_cun
[bilinmeyen] postun adı ne canım bize de faydan dokunsun lütfen gerçekten Orla uyuyor bebeğim gece gündüz aynı