REYYANO 11 aydır baby plus tekli kullanıyordum. Memnundum performans olarakta beğendim. Şu var ben tamamen sağarak besledim doğduğundan beri. O kdar çık kullandım yani 3saatte bir sağdığım için buna göre düşünürseniz epey iyi bir ürün. Fakat son dönem bebeğim büyüdü ve sağımda artık öyle uzun süreler geçirmek imkansız hale geldi. Hareketlendi ve ben sağımdayken durmamaya başladı. Bu noktada bir arkdşımdan lansinoh çiftli aldım. Eğer ki sürekli sağarak besliycekseniz baby plus çiftli alın derim. Çünkü zamanla yarışıyorsunuz. Ama emzirip kalan kısmı sağıyorsanız işinizi görecektir teklisi.