Deletedmom507 REYYANO manuel kullandim iyiydi benim eletrikli çift olandandi çok memnundum zaten 2 defa falan kullandım çok para vermeye gerek yok diye düşünüyorum yeni doğum yaptıysanız ilk zamanlar iyi oluyor
GamzeSarp Ben kullanıyorum çok memnunum 4 aydır sağıp veriyorum azalma olmadı 3-4 saatte bir sağıyorum
C2205 sebnemrah Denizezgi GamzeSarp ben de tekli baby plus makinesi kullaniyorum ama acima ve gogus ucunda sisme oluyo sagdiktan sonra normal mi sizde de oluyor mu 😕
GamzeSarp REYYANO REYYANO ben sadece sağım yapıyorum bebeğim kolik meme emerken çektiğinden ve bazen damağıyla ısırdığından emziremedim
Mugehan REYYANO benim sutum fiskirir tarzda elektiriklisi var hic sagim yapmiyor bozuk diye servise bile gönderdim bosuna 200.tl gitti
Thanim REYYANO çiftlisini aldım içinde mamajoonun parçaları var hiç acıtmıyor gayet memnunum ama teklisi farklı emin de değilim