REYYANO Kızlar merhaba ben göğüs pompası almayı düşünüyorum. fiyati uygun olduğu için baby plus un tekli göğüs pompasını düşündüm. Kullanan var mı aranızda? Memnun kaldınız mı acaba?
Snh REYYANO arkadaşım kullandı olan sütünü de bitirdi bence hastane tipi alın eğer sürekli kullanıcaksanız
Adarenn REYYANO 5 buçuk ay kullandım ben ama göğüste süt bırakıyor ve benim cildime uymadı çok fazla yara yaptı.
Tugce52 REYYANO canım bende onu kullandım gayet memnunum hatta bebeğim hiç tutmadı beni hep sahip verdim 4 ay boyunca sagdim sonra azaldı sonrada kesildi ama oğlum emmedigi için kesildi artık makina çok güzel tavsiye ederm
imgesi REYYANO canm onu degl ama lansinohu kullanyrm. Cift pompali olani ama tekte ayni islevi goruyor… sutum artsin diosan kesinlikle tavsiye ediyrm. Benm resmen kurtaricm oldu yani okdr memnunum
vanilyakokusu Deletedmom387 Adarenn Snh ayy cidden lanet olası bir pompa kızlar sonradan ne aldınız da dertleriniz bitti lütfen banada önerin. Elimde baby plus var iş görmüyor 😩ne alayım?
REYYANO Tugce52 kızım bor göğsümü emerken diğerini sagmayi düşünüyorum. Siz memnun kalmışsınız. Sürekli mi kullanıyordunuz peki?
REYYANO Kızlar cevaplarınız için hepinize teşekkür ediyorum. Kızım 5 aylık olmak üzere eylülde okula başlayacağım onun için süt depolamak istiyorum. Sütüm var çok şükür. Şimdi iyi diyen de olmuş demeyen de. Benim de aklım karıştı 🤔
Ymncn Her ürün hakkında olumlu olumsuz yorumlar car. Bende babyplus aldım çok pahalı her şey inşallah memnun kalırım
20152020 REYYANO aman ben aldım avent hiç bi halta yaradığı yok. Mochi kullanıyorum 100₺ piyasadaki en iyileri bile sildi benim için. Emzirirken kullanınca özellikle çok süt topluyor
Jfm REYYANO oğlum 10 aylık olacak hep sağarak verdim son 5 aydır baby plus kullanıyorum. Pahalılarını da denedim ama en fazla bu çıkardı sütü ve uzun süre idare etti beni. Ama ben çift taraflı kullanıyorum teklisini bilemem güç aynı mı olur gibi ..
Deletedmom387 REYYANO ya benimkinde sorun var ya da beceremedim ya da kötü bilmiyorum ama normalde fışkıran sütüm onu takınca çok çok az çıkıyodu wee baby manuel vardı o mükemmel sağıyo ama ellerim çok acıyodu şimdi 2.de wee baby elektrikli almayı düşünüyorum elle sağım yaptığımda felan daha çok çıkıyodu
REYYANO Deletedmom387 herkese farklı etki yapıyor o zaman🤔 see babynin teklisi bim e gelmişti almadim iyi mi kötü mü yaptım bilemiyorum
Adarenn Deletedmom387 elektriklisi iyi değil diye duydum manuelini bende kullandım manuelde en iyisi wee baby.
Deletedmom387 Adarenn o zaman ona devam ediyim teşekkür ederim alıp onu da kullanamasaydım eşimin dilinden kurtulamazdım 🙈🙏🏻
REYYANO Jfm bende ikili almayı düşünüyordum aslında ama okula da götürür orda da sağım yaparım diye istemedim. Büyük olur taşıması zor olur diye. Sizce de zor olur mu?