Zeyynebo merhaba, ben aylık olarak aldım, çalıştığım şirkette İK ile görüştüm, her ayın ilk günü rapor kapama işlemi yaptılar. Rapor kapanınca SGK ya bildirim gidiyor, birkaç gün içerisinde para hesabınıza geçiyor.
E devlet sistemi üzerinde kayıtlı bir banka hesabınız varsa oraya yatıyor para, yoksa PTT’den alınıyor.