Her güzellik ćalışan annelere çalışanın zaten parası var ev kadınlarına hicbir ödenek yok ölelimli biz yani ne saçma bir sistemde yasiyoruz sözüm devlete kızlar yanlış anlamayın ama ev kadınlarıda bi aylık güzellik olmalı bence cocuk parası süt parası bende aldim ama neye yetti hicbirseye yurtdisinda her ay cocuk parasi veriyor devlet ev kadinlarina burda tık yok off off