1prens1prensesannesii Zeyynebo canım ben 32de aldım 39da doğum yaptım 3200 yattı şimdi temmuza kadar raporluyum mayıs 11den tahminim 3000 3500 arası yatacak tekrar o da 6500 felan gibi bir rakam ediyor
ozlemikka Zeyynebo 11.000 kusur yatti banada. 170 i aradim ikiye bolup yatirmislar, doğum öncesi iki ay ve sonrasındaki iki ay olarak
gezentianne aselimm12 Hastanenizin başvurması gerekştormus benm de yatmamıştı 170′i aradım ögrendim sonra dogum yaptıgım hastaneyi aradm onlar sisteme girdiker 202 tl yattı
Zeyynebo Kızlae bahsettiğim süt parası değil, çalışan annelerin analık ödeneği oluyor ondan bahsediyorum.
Minikuzu Zeyynebo ben aylık aldım asgari ücret üzerinden bordrom bildiriliyor. Sizindr maaşınız üzerinden hesaplanır ben aylık 1900 civarı aldım değişiyor her ay
Annekeki Zeyynebo maasa gore degisiyor ben 8500 aldim. İnsan kaynaklariyla gorustum raporumu aylik aylik kestiler her ay maas gibi yatti.
MrsDumanAda Talha2020 süt parasını nasıl aldınız ben 300 lira doğum paramı aldım ama süt parasını bi türlü yattı mı yatmadı mı bilmiyorum
Minikuzu Zeyynebo yok hayır doğum izindeyim rapor ücreti alıyorum. Mesela bazen 28 günlük bildiri oluyor o kadr para alıyorum bazen 35 günlük bildiriyor o kadar alıyorum. Benim resmi olarak asgari ücretli görünüyor. Sizin bordroda yazan ne kadarsa o tutar üzeribden hesaplanır
Seymen1905 Ben aldım parça parça bi 2200 aldım bi 700 bi 1270 temmuz 2 de doğum iznm bitiyo ne kadar daha yatacak Bilmiyorum
SamsonsMom Ozden_ozkan26 doğum yardımı 300 tl ona e devletten başvuru yaptım ama sür parasını bulamıyorum ben, sadece çalışan anneler mi alabiliyor acaba?
Talha2020 MrsDumanAda süt parası hatta 5 ci gün aldı eşim kimliğimle doğum parasını kendim aldım PTT den 15 gün içinde
Annekeki SamsonsMom ya biri siz calismiyorsaniz esinize yatiyo diye biliyorum ama hangisi animsayamadim. Esinizin edevletine de bakin isterseniz.