Güzel arkadaşlar, cevaplarınız için teşekkür ederim. Ben doğum sonrası işe dönmedim. Toplam 7.500₺ civarı analık ödeneği aldım. Maaşım asgari ücretten gösteriliyordu o yüzden az yattı ve 3 kere de yatırılmış oldu. Bilgilendirmek için yazdım sevgiler❤️