gozdeteacher MinikAsyam Bizimki sadece uyandığında kapıya bakıyo 🤣 Alınacağını anlıyo artık. Onun dışında anne baba nerde yok, gel babası yok, tel sarar oğlum yok. Yeni nesil bebeler bunları tınlamıyo sanırım 🤦🏼♀️🤣
gozdeteacher GoGirl Benim de bakmıyor. Baksın diye ses tonu değiştirip duruyorum, bana mısın demiyor çocuk.
GoGirl gozdeteacher 😅😅 bende bazen odadan cikip seslenerek giriyorum o zaman bakiyor ama bnce sese bakiyor.yanindayken seslenince bakmiyor ismine
GoGirl demirboy yani bilemedim simdi yorumlari okuyunca bnde panik oldum 🙃 bazen guluyor bazen bakiyor sadece yani yarin deniycem yine acikcasi
gozdeteacher demirboy Ya Allah korusun! 🙏🏻 Ama otizm belirtisi için erken daha diye biliyorum. Korkutuyo bu çocuklar bizi 🤦🏼♀️ Az daha büyüsün, soracağım hesabını sıpadan. 🤪
demirboy gozdeteacher kötü düşünmek istemiyorum ama ben biraz takığım bazı sıkıntılar yaşamıştık hala o psikolojiyi atamadım ben. O yüzden her şeyini istemsiz inceliyorum. Ama Burda içim rahatladı yazılanlara bakınca bebeğimin hareketleri normal geldi
gozdeteacher GoGirl Hahaha biz de az değiliz! 🤣 Benimki de aynı, sese bakıyo kesin. Halbuki her gün 836394 kere ismiyle sesleniyorum. Hala neden bakmazsın be çocuk?
demirboy Ada123 evet Burda okuyunca bana da normal geldi. Nette okudum 4 Aydan itibaren sosyalleşme olur 5 aylıkken ce e ye Güler diyor. Otizimn erken belirtisiymiş ama bunh tabi 2 3 yaşında tanı koyup eski videolarından anlıyorlarmış. Bu tarz birkaç şeye tepkisine bakarak. O yüzden kaö gündür hep korkuyordum 😌
GoGirl MinikAsyam yaa yarin deniycem bence oglum bilmiyor anne baba kim annen nerde diyince hic sanmiyorum baksin bana🙃 ne ara bu kadar buyuduler ya 🥳
gozdeteacher demirboy Kesinlikle haklısın. İnsan ister istemez panik oluyor. Gözümüzden sakınıyoruz yeri geldiğinde. 😥 Ben de rahatladım, ne yalan diyeyim..
GoGirl demirboy donuyor mu bebisleriniz bnimki yuz ustunden sirtistine dondu bi kac kez ama oyle durmayi hic istemiyor donmek yerine agliyor saga sola donuyorda sirtstuyken yuzustune dönmüyor @gozdeteacher
demirboy GoGirl benimki de öyle 4,5 aylıkken yüz üstünden sırt üstü döndü öyle durmayı sevmediği için dönebilse bile ağlıyor en son ya sinirlenip dönüyor Zorla ya da kucakta bitiyor. Sırt üstünden yüz üstüne dönemedi hala
gozdeteacher GoGirl 3 aylıkken sağa yan dönmeye başlamıştı, 4 aylıkken sola yan döndü. 4 buçuk aylıkken de bi gün bi baktık sola doğru yüz üstü döndü. Bazen uykusunda bile dönüyo, korkutuyo beni 🤦🏼♀️ Ama sağa yüz üstü dönüş hala yok.
Ada123 demirboy allaj korusun her çocuğun gelişim çevreye uyumu aynı olmaya bilir bir kac ay farklılık gösterebilir diye düşünüyorum umarım da öyledir Benim arkadaşımı n çocuğu da kolların dan tuttuğun Zaman ayaklarını ileri atiyo ama benim kızım atmıyor aslında bende ona cok takıldım
GoGirl bossbabysmom benim oglumda hemen skliyoe 5 er dk bile yapamiyoruz belki ama bi sekilede vakit geçirmeye calsiiyoruz
Deletedmom289 bossbabysmom biz sabah 8 de kalkiyoruz ben tum islerimi bitirene kadr mama sandalyesinde oturup beni izliyor.10 da uyutuyorum 12 de kalkiyor ek gidamizi yiyoruz bu sefer orumcekde oturp tv izliyr 3 de uyutyrm 5 de kalkiyr ben yemek yaprkn oturma mindernde oturyr sonra disari cikiyrz hava almaya snra evde oyun oynuyrz.. babasiyla oynuyr 9 da gece uykusuna yatp kalkmiyr bidaha.:) yazmayi unuttuklrmda oldu tabi
demirboy Deletedmom289 yanlış anlamayın ama tv izletmemeye çalışın lütfen. Kucaktan inmeyen bir bebeğim var tüm gün kucağımda ama açmıyorum zaten kendimde sevmem. Ama tv çok zararlı ya burada kaç tane post gördüm tv izlettiğim için uyaran eksikliği olmuş çocuk yapması gerekenleri yapmadığı için dr hepsini tv tablet tel yasakladı diye. Az izletseniz de zararlı çok erken tv için😌
Ada123 Deletedmom289 siz uzun süre oturtturuyor musunuz daha erken diye duydum ama mama sandalyesi nr koysam benimki ezik buzuk Durur daha oyke tek başına duramıyor olduğu yerde
Deletedmom289 GoGirl ben ne izlersem onu izliyr ama sesini sonuna kadr kisiyorum sadece takip ediyor.cnku sesini actigimda kizim ses cikarmdan izliyor sesini kistgmda kendi ses cikararak bakiyor.konusmasini engellememek icin kisiyrm tv yi.bazende cizgi film aciyorum