bossbabysmom Kucak oyunu, kucak şarkısı, kucak okuması, kucak dans etmesi, sonra yine kucak oyunu… Tüm gün kucak isteyerek geçiyor 🤦🏼♀️ Bazen de oyun halısı 5 dk, ana kucağı 5 dk, 2 gündür de mama sandalyesi 5 dk. Anca kucak dışı durduğu zaman bu kadar. Bel falan kalmadı. Bi de ismine tepki veriyor mu sizinkiler? İsmiyle sesleniyorum hala canı isterse dönüp bakıyor. O da bence ses değişik geldiği için. Cee ee oyununa da daha tepki vermiyor bizimki. Bi panikledim şuan 😬