bossbabysmom Yeni aldık mama sandalyemizi, 2 gün oldu. Ara ara 5er dk falan oturtuyorum. Tabi kolunun altından reflü yatağının yastıklarıyla destek yapıyorum. Daha tek başına dik duramıyor çünkü, erken şuan. Onun dışında kucağımda veya koltukta destekli oturtmaya çalışıyorum ama yine uzun süreli değil. Doktorumuz başlangıç için çok uzun süreli olmamalı diye özellikle uyardı. Bu arada 5 ay 11 günlüğüz biz.