Deniss99 bende tatlı delisi bi insanım nırmalde zaten hatta kafamı nutella kavonozuna sokuyodum o derece. Sonra baktım benim sonun kötüye gidiyor. Bende emziriyorum gelen geçen ye yeee yee süt yapar dediler tam bi ayıya döndüm 😂 Dur dedim kendi kendime yani tatlıyla yemekle süt olmuyormuş. Asıl süt yapan şeyler su ve yeşillikmiş meğersem. Öyle öyle kestim hafta bir minik bi prça çikolata yiyorum aama dahası olmuyo. Hamileyken 87 kiloya çıkmıştım şuan 69. 65 olunca durucam inşallah