Deletedmom21 EmrEGEbru 58 mi😱 ben o kiloda olsam şimdi dert tasa mı kalır 🤣🤣70 yaaaa tam tamına 70🤦🏼♀️
Furkansmomy Çikolata pasta yemiyorum diyenler!? Ya kızlar nasıl başarıyosunuz? Günlerce ekmek yemesem aramam ama tatlı yemediğimde elim ayagım titriyor resmen kan şekerim oynuyo onlarla enerjim geliyo sanki 😂😂 Yemekten sonra çayla yanına mutlaka çikolata büsküvi kek tarzı şeyler yiyorum
Deletedmom21 Furkansmomy 🙊🙊🙊 işte ondan sonra burda post açıyoruz🤣🤣🤣keşke iştahım olmasa zayof olsam yine 😃
Eslemebrar Deletedmom21 bende de aynı durum 😭 gören kilo almışsın diyo sürekli sürekli tek duydugum cümle bu iyice moralim bozuluyo
Deletedmom21 Eslemebrar benim daha 3 gün olmuşken o lohusa halimle söylediler o lafları hala da duyuyorıö gerçekten çok sinir bozucu
Lavitaebella momofpoyraz doktorum terletmeyecek “herhangi” bir korse olabilir diye altını çizerek söylemişti. Ben sadece belim için olan bir şey kullandım medikalden. Çok para vermeyin derim.
EmrEGEbru Deletedmom21 alışık olmayınca 58de çok geliyor :) İnşallah istediğin kiloya ulaşırsın canım
Deletedmom21 Lavitaebella ay ne güzel işte işin sırrı ekmek en başta yaaa ama ben ekmeksiz yapamıyorum millet tatlısıx ben ekmeksiz🤪
Deletedmom21 EceSultan yaaa inan bende öyleyim o kadar kötüyüm ki aynanın karşısından gitmeyen ben bakmak istemiyorum offf yaaa
Canand Deletedmom21 dogumdan 1 ay sonra aldigim 14 kiloyu verdim🙈 tatlımida yedim ustelik sanirim bünye meselesi 🤷🏼♀️