Deletedmom21 16 kgyla doğuma girmiştim. Sezeryan oldum. Doğumdan sonra 4.gün 4 kg vermiştim. Malum karın öylece kalıyor nerdeyse. Yaklaşık 15 gün sonra tartıldığımda 8 daha gitmişti. Kaldı 4. Şuan 36 günlüğüz onları da verdim gibi. Nasıl oldu derseniz;
-Emziriyorum ve su gibi terliyorum kimi zaman. Bence emzirmenin etkisi büyük.
-1 haftadan sonra korse kullanmaya başladım doktorun da tavsiyesiyle.
- Yine emzirmenin de etkisiyle bol su içiyorum. Geceyle birlikte 3-4 litre.
- Hareket derseniz sadece bebekle ilgilenmek onun haricinde ekstra bir şeye vakit yok zaten. Ama karın kısmı eskisi gibi değil yumuşak,inşallah sıkılaşırız zamanla spor yaparak.
-yeme içme de hamilelikten daha rahatım(gebelik şekeri diyeti yapıyordum) ama tatlı yemem pek,ekmek de kahvaltıda akşam da belki bir parça.