Sedaemiralp doktorumuz yalovaya gitti yrd.doç.Ahmet güngör bey. İlk gün çişini yaparken çok yanma ve acı oluyor malesef her çiş yapışta çığlık çığlığa ağlıyordu oğlum. İkinci gün kalmadı o acı ortalama 3.günde de dikişler dışında bir şey kalmadı. Karton bardak kurtarıcımız oldu, dip kısmını kesip bezi öyle bağladık çok rahatlattı. Bir süre bez değiştirmede sıkıntı yaşadık oğlum bezinin açılmasından çok rahatsız oluyordu tekrar canı acıyacak diye. İki gün boyunca 6 saat arayla doktorun önerdiği fitili kullandık. Umarım kolay atlatır oğlunuz da çok geçmiş olsun şimdiden 🙏🏼